Obserwatorzy

czwartek, 20 października 2011

HAFT RICHELIEU

Kosztowało to mnie dużo czasu i cierpliwości,
wykonanie całego kompletu tych serwetek ,
a jest i trochę bo cały komplet składa się z 21 serwetek
Dawno temu chodziłam na  kurs tego haftu  i zawładnęła mną chęć ,
posiadania serwetek do wszystkich półek w segmencie . 
Dziś jestem dumna sama z siebie że mi się udało.
Zapraszam do oglądania, a  cały zestaw będę pokazywać  stopniowo.





 Wielkość  każdej serwetki  oraz wzór do każdej  z nich  wymyśliłam i zaprojektowałam sama
Pokazane serwetki mają 35x18cmna
DZIĘKUJĘ ZA MIŁE KOMENTARZE I ODWIEDZINY
CHOĆ TAK MAŁO DZIEJE SIĘ NA MOIM BLOGU

9 komentarzy:

  1. Serwetki są wspaniałe , ja mogę tylko podziwiać bo tak nie potrafię .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te serwetki. Gratuluję cierpliwości i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję cierpliwości, ja kiedyś poległam przy dużej serwecie. Twoje są śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłu, serwetki są piękne!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak się nie robi tzn. takich pięknie skopmponowanych serwetek, żeby mnie tu zazdrość zżerała-haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:-)
    Napewno musiały zająć dużo czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są, ja niestety haftuję tylko z gotowych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń