Obserwatorzy

wtorek, 4 października 2011

Spódniczka z paskiem

Witam wszystkich odwiedzających  i dziękuję za miłe komentarze.
Odwiedzając wasze blogi jestem z szokowana w jakim tempie wykonujecie swoje piękne robótki,
u mnie niestety z braku czasu to tak nie idzie a bardzo bym chciała.
Dzisiaj pokażę wam spódniczkę którą wykonałam z włóczki "Peoni 'a poszło całe trzy motki chciałam trochę dłuższą ale nie mam włóczki .Wzór jest dosyć gęsty więc spódniczka przyda się na nadchodzącą jesień i zimę.











8 komentarzy:

  1. świetna spódniczka a i długość jest w sam raz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo, bardzo fajna spódniczka i jaka elegancka!!! Piękne wykonanie i piękne wykończenia...szlufki i ta klamerka, pomysłowe! Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No super spódniczka bardzo mi się podoba pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica! ten wzór jest piękny i idealny do tego typu robótek - ja go używałam do rękawiczek, szalików i czapek; dzięki gęstemu splotowi świetnie się sprawdza na jesienno-zimowe chłody, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lusiu witaj u ciebie po raz pierwszy i nie ostatni. Spódniczka rewelacyjna, ale ale... ściągaj buty, bo ja za takimi poluję już od roku-haha i mi zazdrość
    jolad6

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie.Piękna spódniczka.Ja nie mam przekonania do spódnic i sukienek wykonanych na szydełku.Zawsze mi się wydawało, że szybko się wypychały na siedzeniu no chyba, że to spódniczka spacerowa jak moja torebka. Pozdrawiam i diękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń