Obserwatorzy

sobota, 5 listopada 2011

FINAŁ


To już koniec.
Pewnie zanudziłam Was tym moim przedłożonym pokazem moich serwetek.
 Dzisiaj przedstawię wam ostatnią serwetkę z tego zestawu,jest ona największa ze wszystkich,
jej wymiary to 108cmx 58cm.
Jak już pisałam nawet nie pamiętam, kiedy zaczęłam je wyszywać ale na tych skończę, chociaż
została mi jeszcze jedna ale nie mam już nici a właściwie nie mam już ochoty wyszywać dalej.
Byłabym nie wdzięczna gdybym nie podziękowała za odwiedziny i za pozostawione komentarze.
Zachęcam do dalszych odwiedzin .













Atak wygląda mój cały zestaw moich wypocin.



TO SERWETKA KTÓRA MI JESZCZE ZOSTAŁA DO WYSZYCIA

12 komentarzy:

  1. cudny jest ten bieżniczek oj cudny :)) szkoda że ja tak nie potrafię ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie pracochłonne , ale jakże piękne serwety.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszyłaś je niezwykle precyzyjnie i starannie. Ja nie porywam się na Richelieu, choć to bardzo elegancki haft. Właśnie ze wzgledu na wymaganą dużą precyzję. Szacunek!
    PS: dziękuję za odwiedziny u mnie. Na Twoim blogu czuję się, jakbym zwiedzła Disnayland, słodziutki jest:-) do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu dla Twojej ogromnej cierpliwości i precyzji!!!! Cudny cały komplet!!! Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności pokazujesz.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale się napracowałaś! Taki haft zawsze był dla mnie wyższą szkołą jazdy, więc podziwiam z otwartą buzią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne serwetki!!!
    dziękuję za odwiedziny i zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rety, co za blog! Naprawdę pracowita i zdolna z Ciebie (Pani) osoba :) Ten komplet serwet po prostu wcisnął mnie w krzesło, bo sama wyhaftowałam w życiu tylko jedną serwetkę, a tu cały zestaw i to jeszcze taki piękny!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta duża serwetka jest prześliczna,
    dziękuję za odwiedziny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała kolekcja - wprawdzie nie jestem fanem kolorowego haftu richelieu - może to dlatego, że moje niedoskonałości hafciarskie były wtedy bardziej widoczne, tym bardziej podziwiam w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusiu mnie nie znudziłaś, a wręcz przeciwnie, zachęciłaś do haftowania. Piekne sewrety
    jolad6

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwety gustowne, też swego czasu zajmowałam się tym haftem

    OdpowiedzUsuń