Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2011

JUŻ NIEDŁUGO


 Dziękuję Wam za odwiedziny i za miluśkie komentarze,
no i jest mi niezmiernie miło powitać nowych obserwatorów.
Na waszych blogach zrobiło się naprawdę świątecznie,
te bombeczki, śnieżynki, hafty i wiele różnych rzeczy są naprawdę przepiękne .
Nie zawszę mam czas na napisanie komentarzy ale czasami zaglądam a tempo wykonywanie waszych robótek
jest naprawdę zabójcze.
 Myślę że nie wszyscy potrafią docenić ile pracy i czasu wkładamy w nasze robótki, chyba tylko Ci którzy sami coś potrafią zrobić.

 Niedługo święta więc trzeb jeszcze coś wydziergać, do mnie już zawitał  Mikołaj, 
a niebawem pojawi się cały zaprzęg.





Mikołaj ma 32 cm wysokości

Jako  Mikołaj posłużyła mi stara lalka po mojej córci, której uszydełkowałam strój mikołaja no i oczywiście musiałam dokleić brodę i wąsy z futerka, niebawem pokażę wam sanie które ciągnie renifer.

4 komentarze:

  1. o jaki słodki jest ten Mikołaj :)) super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super!!!u Ciebie to dopiero świątecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest po prostu powalający cudnie zrobiony pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. No i proszę, z lali powstał przepiękny Mikołaj!!! Ubranko fantastyczne mu zrobiłaś!!! Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń