Obserwatorzy

sobota, 26 listopada 2011

Odwiedziny Mikołaja

Już dawno nie byłam na blogu. Na waszych blogach widziałam dużo różnych prac związanych ze świętami . Muszę się wziąć ostro do pracy bo święta tuż tuż.
Nie tak dawno odwiedził mnie mikołaj w saniach ze swoim reniferem ale bez prezentów,chyba zbierał zamówienia na święta.






























Dziękuję Wam moje kochane BLOGOWICZKI  za odwiedziny i za miłe komentarze pozostawione pod postami. Ostatnio mam mało czasu by buszować po blogach a tam takie cudeńka aż szkoda,.

6 komentarzy:

  1. Żeby mnie tak odwiedził taki uroczy Mikołaj.. w takich cudnych saniach :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda Mikołaj z reniferkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Très joli blog ! Le père Noël est déjà prêt !
    Merci pour la visite.
    Bon Dimanche et bonne semaine.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze całego bloga nie obejrzałam , ale obiecuje to zrobić , bo mi sie spodobało u ciebie tyle pięknych rzeczy zobaczyłam ...

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo!!! super Mikołaj i cała reszta

    OdpowiedzUsuń