Obserwatorzy

wtorek, 8 listopada 2011

ZIMOWY KOMPLECIK

Dziękuję Wam za odwiedziny i za bardzo miłe komentarze pozostawione  pod postami ze serwetkami.  
Z czasem pokażę jeszcze inne serwetki,  które dawno temu wyszyłam.
Teraz będę musiała popracować nad ozdobami świątecznymi bo na Waszych blogach już są praktycznie ŚWIĘTA ,oglądałam wiele różnych cudeńków.
Tym razem pokażę jeszcze komplecik, który właśnie skończyłam,
Kaszkiet jest wykonany z podwójnym dnem co sprawia że czapka jest dosyć gruba i chyba będzie ciepła.










 

12 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik... czekam na ozdoby świąteczne :)
    Ściskam mocno, do miłego zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fantastyczny komplet, a jaki pomysłowy szalik! bardzo mi się podoba! pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik cudny a czapka prześliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutki te zestaw, będzie ci ciepło i przyjemnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet. Szczególnie podoba mi się czapka, bo tak sprytnie zrobiłaś daszek, że wygląda super. Podoba mi się także ten wzorek. Chciałabym zrobić dla mojej mamy beret i jestem na etapie poszukiwań wzorów. Dziękuję za odwiedziny- pozdrawiam -Maria

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet bardzo fajnie zrobiony pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaszkiet to jedyna czapka, jaką akceptuję. Jest niezmiernie twarzowy. A Twoje wykonanie ŚWIETNE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny !!!Tyle,że nie można się malować ;) pudrem

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za linka. Tam jest skarbiec wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik, ale cieplusi będzie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny komplecik, wygląda na cieplutki :) dziekuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń