Obserwatorzy

wtorek, 10 stycznia 2012

Kwiaty z rajstop - wykonanie

 Dostałam kilka emalii, żebym pokazała jak się robi takie kwiaty,   tak ja  obiecałam zainteresowanym osobom
robię to.
 Ponieważ nie robiłam zdjęć jak je robiłam, bo sama korzystałam z gazetki.
Pokażę wam kilka zdjęć wykonania tych kwiatów,
a znalazłam je w tym oto zagranicznym czasopiśmie.














Może  te zdjęcia  choć trochę Wam pomogą .

Dziękuje za odwiedzimy i za bardzo miłe komentarze, witam również nowych obserwatorów.




2 komentarze:

  1. Dzięki za instrukcję, coś tam widać :) Nie wygląda na zbyt trudne więc pewnie spróbuję bo kwiaty pięknie wyglądają. Z tego co widzę to wystarczy naciągnąć rajstopę na uformowany drucik, a resztę załatwia taśma klejąca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te kwiaty, chylę czoła. Dziękuję za te zdjęcia, już mnie kusi, żeby skorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń