Obserwatorzy

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Moje robótki-wyprzedaż.
Po długim namyśle zdecydowałam się na otwarcie drugiego bloga, na którym chcę sprzedawać
swoje robótki.
Każda z Was, która ma jakieś hobby robótkowe ,
wykonuje pracę, która jest jej właściwie niepotrzebna ale sprawia to jej wielką radość z faktu że potrafi to zrobić, często nie wie co z taką robótką ma zrobić.
Jak już pisałam uwielbiam szydełkować ale i nie tylko, takich robótek mam sporo więc postanowiłam zrobić wyprzedaż, a zasady są podobne jak na innych blogach gdzie można coś kupić, więc zapraszam do oglądania i kupowania.
 

 Szydełkowe robótki Lusi- wyprzedaż

2 komentarze:

  1. witam
    wstaw jakoś inaczej link do tej wiadomości,żeby można było kliknąć i zaraz tam wejść,bo teraz nie działa
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za informację nie zwróciłam uwagi ale już to naprawiłam. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń