Obserwatorzy

piątek, 9 marca 2012

Kwiatki papierowe

znalazłam piękne prace a mianowicie kwiaty z krepiny, 
tak mi się spodobały że postanowiłam zrobić na próbę kilka takich różyczek no i wyszło mi coś takiego

Materiał jaki wykorzystałam do zrobienia tego stroika to; różyczki zrobione ze zwykłej krepiny ,powinna być grubsza,  zwykła podłużna doniczka wypełniona styropianem no i  drabinkę zrobiłam z rurek papierowych sklejonych klejem na gorąco , listki wykorzystałam od sztucznych kwiatków





Dziękuję za odwiedziny i witam gorąco nowych obserwatorów,
Pozdrawiam was wszystkich cieplutko.


9 komentarzy:

  1. Pięknie i wiosennie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny pomysł na drabinkę!!! Wszystko pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kwiaty, strasznie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły, drabinka bardzo pomysłowa!!! Pięknie wszystko się prezentuje!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dekoracja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bomba cudne te twoje róże pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kompozycja!!! Gratuluję pomysłu i wykonania.Miłego Dnia .. buuuuziaki

    OdpowiedzUsuń