Obserwatorzy

środa, 26 grudnia 2012

Spóżniony Mikołaj




Dziś chciałabym przedstawić Wam mikołaja który przyleciał do mnie na balonie. Jest to moja zaległa praca, której nie miałam czasu wystawić. Mam jeszcze kilka zaległych prac które Wam niebawem pokażę. 










Dziękuje wszystkim, którzy odwiedzali mojego bloga po mimo mojej długiej nie obecności. Pozdrawiam wszystkich moich obserwatorów.



Ps. Pozdrawiam Cię Mireczko bo wiem że cały czas do mnie zaglądasz. I zmobilizowałaś mnie abym w końcu coś wstawiła.



7 komentarzy:

  1. Śliczy mikołaj:)
    Mam nadzieję żę będziez już częściej coś wstawiała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Białych myśli
    lekkich jak puch,
    niech Anioł
    przywieje z nieba,
    otworzy skrzydłem
    nadziei,
    i niech kolędę zaśpiewa,
    bo dzisiaj jest piękny dzień,
    wszystko się rodzi na nowo,
    więc w blasku tajemnych świąt,
    żyj zdrowo i kolorowo.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielankowedzierganie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest jeszcze nadzieja na prezenty [na próżno chyba nie lata]pomysł świetny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten mikołaj.
    dziękuje za życzenia, Tobie i Twoim bliskim życzę wszelkiej pomyślności oraz spełnienia wszystkich nawet tych najskrytszych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo milusi ten Mikołajek- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Mikołaj, a pomysł z balonikem wspaniały!Bardzo mi się podoba.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. POMYSŁ Z MIKOŁAJEM -ŚWIETNY

    OdpowiedzUsuń