Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Firanka


Trochę to trwało ale w końcu ją skończyłam ,cały komplet firanka i dwie zazdrostki. Wzór znalazłam w necie do firanki a zazdrostki sama dopracowałam do wielkości swojego okna, jak to z wydrukiem wzorów bywa nie zawszę są one dosyć wyraźne więc było trochę prucia, ale w końcu jest i jestem sama z siebie zadowolona ze mi się udało. Zdjęcia są złej jakości i dlatego firanka wygląda o wiele lepiej w rzeczywistości.

  



                              A to moje początki, wtóre znalazłam przypadkiem w aparacie.

.




          Gorąco pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i dziękuję za miłe komentarze.
                                                                             

22 komentarze:

  1. Komplecik jest prześliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna firanka i jak ladnie wykonana ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik, prezentuje się pięknie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. komplecik śliczny ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,marzy mi się zrobienie takiej firanki.W oknie wygląda cudnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęka opada!!! Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Majstersztyk cudna pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda firanka i zazdroska :)))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzostwo świata! cudnie okno wygląda tak wystrojone. Super robota. Napracowałaś się, ale warto było, bo ten widok płaci za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie prezentuje się w oknie! Piękny wzór

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrostki są prześliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna firanka -cudnie wygląda i ten wzorek- uroczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne muszą być na żywo skoro nawet na zdjęciach robią ogromne wrażenie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowna jest ta firanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne firanki .Mam ten wzór ale nie robiłam ich .

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry, ten komplet jest przepiękny!! Czy mogłabym prosić o podanie strony, z której pochodzi? Z góry dziękuję! Ula

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplecik śliczny,czy mogłabym prosić o ten wzór ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna firaneczka , uwielbiam wzory w róże:)

    OdpowiedzUsuń