Obserwatorzy

środa, 12 lutego 2014

Komplet zimowy nr 2









wzór zaczerpnęłam z netu jest to wzór na kapelusik ja zrobiłam czapka
 Jest mi niezmiernie miło powitać nowych obserwatorów i dziękuje wszystkim, którzy do mnie zaglądają i za bardzo  miłe komentarz Bardzo bym chciała więcej poświecić czasu na odwiedziny waszych blogów ale niestety mam zbyt mało czasu. bo ostatnio zdrowie szwankuje nie tylko moje ale także mojej niepełnosprawnej córki. ciagłe wizyty u różnych specjalistów po prosty maja mnie wykończone.

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny komplecik i w moim ulubionym kolorku :)) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplet, jakim wzorem robiłaś czapkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie i ciepło :)
    Życzę zdrowia Tobie i całej rodzinie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet :-) Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny komplecik i bardzo ciekawa wloczka ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahaa, its nicde dialοgue on the tοpic
    of this artіclе аt this place at tɦіs weblog, I have read all that, so now me alѕо
    commenting at this place.

    my web blog - fifa 14 coin generator xbox no download

    OdpowiedzUsuń