Obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

PROTEST RODZICÓW DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH




                                                            SAMA JESTEM MATKĄ DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO                
         Moja córka ma 28 lat, wymaga 24godzinnej opieki Po śmierci męża od ośmiu lat sama się nię opiekuję Rzad Państwa Polskiego  nie interesuje się wcale losem takich osób Proszę mi wierzyć to nie jest życie tylko wegetacja nie tylko chorych dzieci ale i ich najbliższych  Najlepszym rozwiązaniem dla niektórych posłów Państwa Polskiego byłaby selekcja dzieci, które się rodzą uśmiercając te które nie nadają  się do samodzielnej egzystencji zaraz po urodzenie i kłopot byłby z głowy  Nikt kto niema dziecka niepełnosprawnego tego nie zrozumie jak takie dziecko potrafi kochać i jaką miłością mozna je obdarzyć Tej miłości nie można zmierzyć żadna miarą, tego jednego mamy w nadmiarze.
Całym sercem łącze się z protestującymi bo gdybym mieszkała bliżej {Pomorze}a stan zdrowia mojej córki był inny to zapewniam że byłaby tama z  WAMI!!

3 komentarze:

  1. i ja łączę się z Wami, wiem co to niepełnosprawność aczkolwiek nie moje dziecko ale mąż ma stwardnienie rozsiane i nasz ukochany zUS go uzdrawia,jeździmy jak durnie po sądach,w sumie to się w głowie nie mieśći,tyle poświęcenia z Waszej strony,miłośći za takie marne grosiki, wstyd,żenada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem coś o tym - jestem pedagogiem specjalnym. Tylko ludzie mający do czynienia z niepełnosprawnością, wiedzą jakiego poświęcenia wymaga opieka nad taką osobą i z jakimi ścianami trzeba się zderzać na co dzień. Jak najbardziej popieram protestujących rodziców, a przed Tobą chylę czoła! Pozdrawiam - Teresa

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwowałam w telewizji,aż żal serce ściska,możemy tylko współczuć tym ludziom,
    Pięknie prezentuje się Twój blog.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń