Obserwatorzy

środa, 26 listopada 2014

CZAPKA Z KOMINEM

KOMPLET ZIMOWY 4

 Kolejny komplet zimowy, tym razem wykonany na drutach,Muszę się przyznać że już dawno nie robiłam na drutach wiem że szydełko bardziej lubię ale i z drutami nie żle sobie radzę i czasami lubię coś podłubać no i tak powstał ten komplet czyli czapka i komin a wykonany jest z prawdziwej wełenki w szarym kolorze, zdjęcia są przekłamane i nie oddają rzeczywistego koloru tego kompletu w rzeczywistości jest o wiele ładniejszy  Zostało mi jeszcze tej wełny więc postanowiłam coś tam jeszcze dorobić ale to później,.
















Dziękuje za miłe komentarze do poprzedniego posta niestety zdjęcia nie pokazują wszystkiego, jest to piękny czekoladowy kolor ze srebrną nitką jest to wina aparatu w najbliższym czasie nic się nie zmieni bo aparat wysiada..
Życzę miłego oglądania

4 komentarze:

  1. Wspaniały komplet :-) Cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny komplecik ;) w nim to nawet zimowe chlody nie grozne;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny komplecik!!! Bardzo ładny kolorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tak samo - zdecydowanie bardziej lubię szydełko niż druty. Komplety wszystkie bardzo ładne, będzie cieplutko właścicielom ;-)

    OdpowiedzUsuń