Obserwatorzy

niedziela, 23 listopada 2014

ZIMOWY KOMPLET 3

ZIMOWY KOMPLET 3


Zimowy komplecik bardzo praktyczny, komin ładnie się układa  i świetnie otula szyję wykonany jest z włoczki NAKO LAME zużyłam ponad trzy motki ,czapka jest wykonana podwójnie,
dlatego jest bardzo ciepła no i mitenki bardzo praktyczne w dzisiejszych czasach czyli dla osób, które korzystają z telefonów dotykowych.kolejne komplety z tej samej włóczki ale w innym kolorze już się robią, ich odsłony w następnym poście.




 










Po dłuższej przerwie witam wszystkich odwiedzających i dziękuję za miłe słowa , jest mi niezmiernie miło powitać nowych obserwatorów.
Na blogach już świątecznie a u mnie jeszcze zimowo,więc życzę wszystkim miłego oglądania a zadowolenia ze swoich robótek.



7 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet :-) Piękny kolor i doskonały wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet Lusiu ,, jestem pod wrażeniem. Wzór na czapkę prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet, bardzo ładny wzór, no i szarości - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplecik.Bardzo starannie wykonany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik cudo, a mnie urzekł komin - szal i czy na to cudo mogę uśmiechnąć się o wzór. Bardzo proszę i dziękuję:)
    Pozdrawiam cieplutko. Sylwia.

    sylwil1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplecik, a mnie najbardziej urzekł komin - szal. Czy mogłabym prosić o wzór na to cudo, to bardzo proszę i dziękuję.
    Pozdrawiam cieplutko. Sylwia
    sylwil1@op.pl

    OdpowiedzUsuń