Obserwatorzy

poniedziałek, 15 grudnia 2014

WIKLINOWY WIANEK I ŚWIECĄCY DZWONEK


Piękne prace na waszych blogach, te ozdoby świąteczne są rewelacyjne a najważniejsze ze wykonane samodzielnie. Mam i ja tak podobają mi się wasze prace wykonane z wikliny papierowej ze postanowiłam sama spróbować takiej robotki i całkiem nieźle to mi wyszło no i tak powstał wianuszek już wykończony a następne będą gwiazdy jako podstawa do świeczki.
Chciałam jeszcze pokazać dzwonek wykonany szydełkiem w środku podświetlony lampką bardzo ładnie prezentuje się wieczorem














Dziękuję wam moi mili za odwiedziny na moim blogu i za miłe komentarze  z braku czasu nie zawsze mogę skomentować wasze prace ale z ogromną przyjemnością odwiedzam wasze blogi i podziwiam wasze prace jestem pełna podziwu ze takie cuda można wyczarować własna ręcznie Życzę wszystkim przyjemności i zadowolenia z wykonanych przez siebie robótek. Do zobaczenia w następnym postu.


3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z podświetleniem dzwonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ozdoby!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń