Obserwatorzy

sobota, 20 grudnia 2014

STROIKI ŚWIĄTECZNIE

STROIKI ŚWIĄTECZNE

 Moje stroiki już wykończone i ustawione na swoim miejscu czekają na święta . Dorobiłam kolejny stroik i muszę przyznać że nie źle mi to idzie ta papierowa wiklina jest naprawdę świetna na pewno to nie koniec moich wyrobów tą metodą. Zrobiłam jeszcze
choinkę z szyszek .

 






Dziękuję wszystkim za odwiedziny i za miłe komentarze,Witam nowe obserwatorki i zapraszam do odwiedzin mojego bloga, Jak zwykle przed świętami jest dużo pracy więc życzę  Wam i sobie wytrwałości w przygotowywaniu do świąt.

3 komentarze:

  1. Stroiki bardzo ładne, te gwiazdki które są ich podstawą chyba zostaną hitem tegorocznych świąt.Widziałam je już na kilkunastu blogach, a i ja nie umiałam się im oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że złapałaś bakcyla? Piękne Ci wyszły te stroiki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroiki piękne-Pogodnych Świat życzę

    OdpowiedzUsuń