Obserwatorzy

piątek, 5 grudnia 2014

ŚWIĘTY MIKOŁAJ - PRAWDZIWY

MAŁY MIKOŁAJEK
Mój mały Mikołajek,Ten komplecik zrobiłam dla mojego wnuczka jakiś czas temu gdy miał trzy miesiące, dzisiaj ma już trzy latka.
Jest najukochańszym wnuczkiem na świecie
Komplecik wykonany jest z włóczki peoni  i białego kocurka.





Dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga i za miłe komentarze jakie pozostawiacie po sobie.Chciałam podziękować
Doni za przesłanie schematów na bombki szydełkowe.
Warto zaglądać na Jej blog, ponieważ są tam piękne 
i starannie wykonane prace.
Pozdrawiam Wszystkich i życzę miło spędzonego 
dnia Mikołajkowego

5 komentarzy:

  1. Uroczy wnusio w tym ślicznym kompleciku, serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały strój :-)
    Ślicznie Twój wnusio w nim wyglądał :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany, słudziutki wnuczek <3 A w Twoim ubranku wygloda uroczo ;) Mały mikołajek ;)

    OdpowiedzUsuń