Obserwatorzy

piątek, 2 stycznia 2015

KOLEJNY KOMPLET ZIMOWY

Witam wszystkich serdecznie po raz pierwszy w tym 
Nowym Roku 2015
Ogromnie dziękuję za złożone mi życzenia noworoczne.
  U mnie jeszcze zimowo myślę
 że to będzie ostatni komplet na razie który tu pokazuję,  były jeszcze inne ale niestety nie zdążyłam zrobić fotek. Komplet wykonany jest z mieszanki akrylu i wełny jest bardzo mięciutki a co najważniejsze nie gryzie i jest bardzo miły w dotyku.
Niestety zdjęcia są złej jakości co jest winą aparaty.



 













 Zawszę jest mi  miło czytać wasze komentarze 
za które serdecznie dziękuję. są one motywacją do pracy .
Witam kolejne obserwatorki i życzę miłego oglądania
 oraz zapraszam do częstych odwiedzin




9 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet :-)
    Dziękuję :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na milusi komplecik! Do siego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplecik i do tego nie gryzie !:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik rewelacja!!! pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplecik :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplet Lusiu ...wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń